Strona główna » Polityka prywatności

Polityka prywatności oraz wykorzystania Cookies

Administratorzy danych dokładają wszelkich starań, aby chronić Państwa prywatność.

Polityka Prywatności oraz wykorzystywania Cookies określa w jaki sposób dbamy o Państwa prywatność i jakie dane osobowe zbieramy za pomocą naszego serwisu.  

Administratorzy zbierają i przetwarzają dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa o ochronie danych osobowych.

Polityka obowiązuje od dnia 01.01.2022

 

W dokumencie znajdą Państwo odpowiedzi na pytania:

  1. JAKICH POJĘĆ UŻYWAMY W POLITYCE PRYWATNOŚCI ORAZ WYKORZYSTANIA
  2. KTO JEST ADMINISTRATOREM PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH?
  3. JAKIE DANE OSOBOWE PRZETWARZAMY?
  4. W JAKIM CELU I NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ PRZETWARZAMY DANE OSOBOWE?
  5. JAKI JEST WYMÓG PODANIA DANYCH?
  6. JAK DŁUGO PRZECHOWUJEMY DANE OSOBOWE?
  7. KOMU PRZEKAZUJEMY DANE OSOBOWE?
  8. CZY PRZEKAZUJEMY DANE OSOBOWE POZA EUROPEJSKI OBSZAR GOSPODARCZY (EOG) ?
  9. JAKIE SĄ PRAWA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH?
  10. CZY  DANE PODLEGAJĄ ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI, W TYM PROFILOWANIU?
  11. W JAKI SPOSÓB KORZYSTAWMY Z PLIKÓW COOKIE?
  12. WSPÓŁADMINISTROWANIE DANYMI.
  13. W JAKI SPOSÓB DBAMY O BEZPIECZEŃSTWO DANYCH?
  14. ZASADY ZMIANY POLITYKI PRYWATNOŚCI.
  15. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.

 

1. JAKICH POJĘĆ UŻYWAMY W POLITYCE PRYWATNOŚCI ORAZ WYKORZYSTWANIA COOKIES

dane osobowe oznaczają wszelkie informacje identyfikujące lub umożliwiające identyfikację osoby fizycznej. Danymi osobowymi mogą być np.: imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy, jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej;

administrator (administrator danych osobowych) - oznacza osobę fizyczną lub prawną, organ publiczny, jednostkę lub inny podmiot, który samodzielnie lub wspólnie z innymi ustala cele i sposoby przetwarzania danych osobowych;

współadministrator – oznacza co najmniej dwóch lub więcej administratorów, który wspólnie ustalają cele i sposoby przetwarzania danych;

przetwarzanie (przetwarzanie danych osobowych) oznacza jakiekolwiek operację lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych takich jak: zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesyłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie;

użytkownik - oznacza podmiot, który korzysta z serwisu;

serwis – oznacza stronę dostępną pod adresem www.elderis.pl;

cookie - jest to niewielka informacja zapisywana przez serwer na urządzeniu Użytkownika, którą serwer może odczytać przy ponownym połączeniu się z tego urządzenia;

adres IP - indywidualny numer, który z reguły posiada każde urządzenie podłączone do Internetu.

2. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH.

W przypadku naszego serwisu więcej niż jeden Administrator danych ustala cele  i sposoby przetwarzania danych osobowych dlatego dochodzi do współadministrowania danymi osobowymi, w związku z powyższym:

Współadministratorami Państwa danych osobowych są:

  1. Elderis Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (51-670) ul. Edwarda Dembowskiego 19/1;
  2. Centrum Seniora Sp. z o.o z siedzibą w Obornikach Śląskich ul. Trzebnicka 49;
  3. EwaMedCare Sp. z o.o. z siedziba we Wrocławiu ul. Dembowskiego 19/1;
  4. SCPO Ewa-Med. Sp. z o.o. z siedzibą w Obornikach Śląskich ul. Trzebnicka 49;
  5. ProZOZ Sp. z o.o. z siedzibą w Obornikach Śląskich, ul. Trzebnicka 49;
  6. ZOL Obornik Sp. z o.o.  z siedzibą w Obornikach Śląskich ul. Trzebnicka 49

Współadministratorzy danych osobowych wyznaczyli punkt kontaktowy – punktem kontaktowym jest Inspektor Ochrony Danych wyznaczony u Współadministratora 1, dostępny pod adresem e-mail: rodo@elderis.pl

3. JAKIE DANE PRZETWARZAMY.

Współadministratorzy zbierają i przetwarzają następujące dane osobowe za pomocą serwisu tj.:

a) Formularz kontaktowy:

  • imię i nazwisko
  • numer telefonu
  • adres poczty elektronicznej
  • adres IP
  • inne dane osobowe (w tym szczególne kategorie danych np. o stanie zdrowia) przekazane przez Państwa w zakresie niezbędnym do obsługi zgłoszeń i realizacji zapytania, w tym prowadzenia komunikacji i udzielania odpowiedzi na pytania zadawane za pośrednictwem formularza zamieszczonego na naszej stronie www

b) Kontakt telefoniczny bądź mailowy:

  • imię i nazwisko
  • numer telefonu kontaktowego
  • adres poczty elektronicznej
  • inne dane osobowe (w tym szczególne kategorie danych np. o stanie zdrowia) przekazane przez Państwa w zakresie niezbędnym do obsługi zgłoszeń i realizacji zapytania, w tym prowadzenia komunikacji i udzielania odpowiedzi na pytania zadawane za pośrednictwem udostępnionego w serwisie numeru telefonu lub adresu email.

c) Komunikacja marketingowa

  • imię i nazwisko
  • adres poczty elektronicznej
  • numer telefonu kontaktowego

d) Fanpage w usługach firmy Meta Platforms Ireland Limited (dawniej: Facebook Ireland Limited) link: facebook.com/ElderisPL

  • dane osobowe publicznie udostępnione przez Użytkownika korzystającego z usług firmy Meta w tym m.in.: nazwa użytkowania, zdjęcie profilowe oraz komentarze pozostawione pod postami
  • dane osobowe Użytkownika usług firmy Meta przekazane nam za pośrednictwem komunikatora „Messenger”

e) Kanał Firmowy w ramach serwisu Youtube link: www.youtube.com/@elderis-wsparcienacodzien38.

  • dane osobowe publicznie udostępnione przez Użytkownika korzystającego z usług serwisu Youtube w tym m.in.: nazwa użytkowania, zdjęcie profilowe oraz komentarze pozostawione pod postami

 4. CELE  I PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA.

Współadministratorzy gromadzone przez serwis dane osobowe przetwarzają w celu:

  1. prowadzenia komunikacji email, telefonicznej oraz za pomocą formularza kontaktowego zamieszczonego w naszym Serwisie na podstawie art. 6 ust.1 lit. f RODO co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem;
  2. właściwej obsługi i realizacji zapytania w komunikacji email, telefonicznej oraz za pomocą formularza kontaktowego zamieszczonego w naszym serwisie jeżeli przekazane nam informacje stanowią szczególne kategorie danych np. informacje o stanie zdrowia na podstawie art.9 ust.2 lit. a RODO tj. udzielonej zgody;
  3. w celu nawiązania współpracy prowadzącej do zawarcia umowy o korzystanie ze świadczonych przez nas usług, zgodnie z art. 6 ust.1 lit. b RODO;
  4. w celu marketingu i działań promocyjnychproduktów własnych zgodnie z art.6 ust.1 lit. a RODO na podstawie wyrażonej przez Użytkownika Serwisu zgody;
  5. w celu prowadzenia Funpage w usługach firmy Metadla promocji produktów własnych na podstawie art. 6 ust.1 lit. f RODO co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem;
  6. w celu odpowiedzi na zadane pytania za pośrednictwem Massengera lub innych usług oferowanych przez firmę Metana podstawie art. 6 ust.1 lit. f RODO co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem;
  7. w celu prowadzenia statystyk dotyczących podejmowanych przez Użytkownika Funpage’u działańw tym obserwowanie lub zaprzestanie obserwowania strony, polecenie strony w poście lub komentarzu, polubienie strony lub postu, anulowanie polubienia na podstawie art. 6 ust.1 lit. f RODO co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem;
  8. w celu prowadzenia Kanału Firmowego w serwisie Youtubedla promocji produktów własnych na podstawie art. 6 ust.1 lit. f RODO co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem;
  9. w celu odpowiedzi na zadane pytania w komentarzach na kanale firmowym w serwisie Youtube na podstawie art. 6 ust.1 lit. f RODO co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem;
  10. w celu prowadzenia statystyk dotyczących podejmowanych przez Użytkownika na kanale firmowym w serwisie Youtube działańw tym obserwowanie lub zaprzestanie obserwowania strony, polecenie strony w poście lub komentarzu, polubienie strony lub postu, anulowanie polubienia na podstawie art. 6 ust.1 lit. f RODO co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem;
  11. w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniamizwiązanymi z działalnością serwisu co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem na podstawie art. 6 ust.1 lit. f RODO;
  12. w celach analitycznych, statystycznych(doboru usług do naszych Użytkowników, optymalizacji procesów obsługi) co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem zgodnie art.6 ust.1 lit. f RODO jakim jest analiza i rozwój działalności;

5. WYMÓG PODANIA DANYCH

  1. Podanie danych osobowych jest dobrowolne i zależy od Twojej decyzji. Jednakże podanie określonych danych osobowych jest konieczne, aby spełnić Twoje oczekiwania w celu skontaktowania się ze Współadministratorami Danych Osobowych.
  2. Jeżeli kontaktujesz się z nami w jakiejkolwiek sprawie podanie Twoich danych może być konieczne np. do udzielenia Ci odpowiedzi na zadane pytanie.
  3. Jeżeli wymóg podania Twoich danych wynika z przepisów prawa - podanie danych jest Twoim obowiązkiem.

6. CZAS PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa nie przetwarzamy Twoich danych osobowych „w nieskończoność”, lecz przez czas, który jest potrzebny, aby osiągnąć wyznaczony cel. Po tym okresie Twoje dane osobowe zostaną nieodwracalnie usunięte lub zniszczone.
  2. Odnośnie poszczególnych okresów przetwarzania danych osobowych, uprzejmie informujemy, że dane osobowe przetwarzamy przez okres:
    1. w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych Twoich działań
      ograniczających tę zgodę;
    2. w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy - przez czas jej wykonywania oraz
      w okresie niezbędnym do dochodzenia roszczeń, a także z uwagi na obowiązki przewidziane prawem, np. podatkowe;
    3. w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora - do czasu istnienia tego uzasadnionego interesu, lub uwzględnienia sprzeciwu co do przetwarzania danych na tej podstawie.

7. PRZEKAZYWANIE DANYCH OSOBOWYCH INNYM PODMIOTOM

  1. Jak większość przedsiębiorców, w swojej działalności korzystamy z pomocy innych podmiotów, co niejednokrotnie wiąże się z koniecznością przekazania danych osobowych.
    W związku z powyższym, w razie potrzeby, możemy przekazać Twoje dane firmie hostingowej, prawnikom, dostawcy oprogramowania pocztowego (jeśli porozumiewamy się za pośrednictwem maila) a także osobom upoważnionym: pracownikom, współpracownikom, którzy mogą mieć dostęp do danych osobowych w celu wykonania swoich obowiązków.
  2. Oprócz tego, może się zdarzyć, że np. na podstawie właściwego przepisu prawa lub decyzji właściwego organu będziemy musieli przekazać Twoje dane osobowe również innym podmiotom, czy to publicznym czy prywatnym. Dlatego niezmiernie trudno nam przewidzieć, kto może zgłosić się z żądaniem udostępnienia danych osobowych. Niemniej ze swojej strony zapewniamy, że każdy przypadek żądania udostępnienia danych osobowych analizujemy bardzo starannie i bardzo wnikliwie, aby niechcący nie przekazać informacji osobie nieuprawnionej.

W przypadkach przekazywania danych ich ilość ograniczona jest do niezbędnego minimum.

 8. PRZEKAZYWANIE DANYCH OSOBOWYCH POZA EUROPEJSKI OBSZAR GOSPODARCZY (EOG)

W związku z korzystaniem przez Współadministratorów Danych Osobowych z popularnych usług (m.in. Facebook, Youtube, Microsoft) Twoje dane osobowe mogą być przekazywane do USA. Ze swojej strony zapewniamy, że dane będą przekazywane z zachowaniem wszelkich wymogów prawnych. Dostawcy tych narzędzi gwarantują odpowiedni poziom ochrony danych osobowych poprzez stosowne mechanizmy zgodności przewidziane przez RODO, w szczególności poprzez korzystanie ze standardowych klauzul umownych.

9. PRAWA PRZYSŁUGUJĄCE Z TYTUŁU PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Uprzejmie informujemy, że przysługuje Ci prawo do:
    1. dostępu do swoich danych osobowych;
    2. sprostowania danych osobowych;
    3. usunięcia danych osobowych;
    4. ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
    6. przenoszenia danych osobowych.
  2. Szanujemy Twoje prawa wynikające z przepisów o ochronie danych osobowych i staramy się ułatwiać ich realizację w najwyższym możliwym stopniu.
  3. Wskazujemy, że wymienione uprawnienia nie mają charakteru absolutnego, a zatem w niektórych sytuacjach możemy zgodnie z prawem odmówić Ci ich spełnienia. Jednakże, jeżeli odmawiamy uwzględnienia żądania, to tylko po wnikliwej analizie i tylko w sytuacji, gdy odmowa uwzględnienia żądania jest konieczna.
  4. Odnośnie prawa do wniesienia sprzeciwu wyjaśniamy, że w każdej chwili przysługuje Ci prawo do sprzeciwienia się przetwarzaniu danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Współadministratorów Danych Osobowych w związku z Twoją szczególną sytuacją. Musisz jednak pamiętać, że zgodnie z przepisami możemy odmówić uwzględnienia sprzeciwu, jeżeli wykażemy, że:
    1. istnieją prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania, które są nadrzędne w stosunku do Twoich interesów, praw i wolności lub
    2. istnieją podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Jeżeli uważasz, że Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującym prawem, możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 10. INFORMACJE O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI I PROFILOWANIU.

 Dane osobowe, które nam przekażesz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji,
w tym profilowaniu.

11. POLITYKA COOKIES

  1. Współadministratorzy Danych Osobowych na swojej stronie internetowej, podobnie jak inne podmioty, wykorzystują tzw. cookies, czyli krótkie informacje tekstowe, zapisywane na komputerze, telefonie, tablecie, czy też innym urządzeniu użytkownika. Mogą być one odczytywane przez nasz system, a także przez systemy należące do innych podmiotów, z których usług korzystamy.
  2. Cookies spełniają bardzo wiele funkcji na stronie internetowej, najczęściej przydatnych, które postaramy się opisać poniżej:
    1. niezbędne pliki cookies– wykorzystywanie takich plików cookies jest niezbędne do prawidłowego działania strony internetowej dlatego też, nie można ich wyłączyć;
    2. tworzenie statystyk— pliki cookies są wykorzystywane do tego, aby przeanalizować, w jaki sposób użytkownicy korzystają ze strony internetowej (jak wielu otwiera stronę internetową, jak długo na niej pozostają, które treści wzbudzają największe zainteresowanie etc.). Dzięki temu można stale ulepszać stronę internetową i dostosowywać jej działanie do preferencji użytkowników. W celu śledzenia aktywności i tworzenia statystyk wykorzystujemy narzędzia Google’a, takie jak Google Analytics;
    3. korzystanie z funkcji społecznościowych— na stronie internetowej posiadamy ikonkę Facebooka oraz Youtube, które umożliwia polubienie naszego profilu w serwisie podczas korzystania z witryny. Jednak aby to było możliwe, musimy korzystać z plików cookie dostarczanych przez wskazane podmioty.
    4. prowadzenie działań marketingowych – dzięki marketingowym plikom cookies Współadministratorzy mogą kierować do użytkowników strony internetowej reklamy dostosowane do ich preferencji.
  1. Twoja przeglądarka internetowa domyślnie dopuszcza wykorzystywanie cookies w Twoim urządzeniu, jeżeli jednak nie życzysz sobie wykorzystania cookies przy przeglądaniu strony internetowej, można zmienić ustawienia w przeglądarce internetowej — całkowicie blokować automatyczną obsługę plików cookies lub żądać powiadomienia o każdorazowym zamieszczeniu cookies w urządzeniu. Ustawienia można zmienić w dowolnej chwili.

Przeglądarka

Zarządzanie Cookies

Link do ustawień

Microsoft Edge

Aby zarządzać Cookies kliknij trzy kropki znajdujące się w prawej górnej części ekranu i otwórz ustawienia. Następnie w „ustawieniach” wybierz „prywatność, wyszukiwanie i usługi”  

https://support.microsoft.com/pl-pl/search?query=enable%20cookies%20in%20edge

Mozilla Firefox

W celu zarządzania Cookies kliknij trzy paski znajdujące się w prawej, górnej części ekranu wybierając „Opcje”. Następnie wejdź w „bezpieczeństwo i prywatność”

https://support.mozilla.org/pl/kb/witryny-zglaszaja-ze-ciasteczka-sa-blokowane

Google Chrome

Kliknij trzy kropki znajdujące się w prawej górnej części ekranu i wejdź w „ustawienia”, następnie wybierz „prywatność i bezpieczeństwo” aby zarządzać Cookies

https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=pl-GB&p=cpn_cookies

Safari

W „ustawieniach” wybierz „bezpieczeństwo”. Tu znajdują się opcje zarządzania Cookies

https://support.apple.com/pl-pl/HT201265

  1. Szanując autonomię wszystkich osób korzystających ze strony internetowej, czujemy się jednak w obowiązku uprzedzić, że wyłączenie lub ograniczenie obsługi plików cookies może spowodować dość poważne trudności w korzystaniu ze strony internetowej, np. w postaci dłuższego okresu ładowania się strony, ograniczeń w korzystaniu z funkcjonalności.
  2. Współadministratorzy Danych Osobowych, na potrzeby badania aktywności Użytkowników, używają w ramach strony internetowej różnych narzędzi dostarczanych przez zewnętrznych dostawców, które pomagają im w realizacji tych celów:
    • Analiza i statystyka (Google)Wykorzystujemy cookies do śledzenia statystyk strony, takich jak liczba osób odwiedzających, rodzaj przeglądarki internetowej wykorzystywanej do przeglądania strony, czas spędzony na stronie, odwiedzone podstrony itp. Korzystamy w tym zakresie z Google Analytics, co wiąże się z wykorzystaniem plików cookies firmy Google LLC. W ramach mechanizmu do zarządzania ustawieniami plików cookies masz możliwość zadecydowania o ich wyłączeniu.
    • Narzędzia społecznościowe (Facebook, , Youtube)- zapewniamy możliwość korzystania z funkcji społecznościowych, takich jak subskrypcja profilu społecznościowego (Facebook, Youtube). Korzystanie z tych funkcji wiąże się z wykorzystywaniem plików cookies administratorów serwisów społecznościowych Facebook oraz Youtube). W ramach mechanizmu do zarządzania ustawieniami plików cookies masz możliwość zadecydowania o ich wyłączeniu.
    • Narzędzia marketingowe- wykorzystywanie marketingowych plików cookies odbywa się w celu możliwości wyświetlania reklam dla użytkowników strony internetowej.
  3. W zależności od typu Cookies, niektóre są przechowywane przez krótki okres, podczas gdy inne są przechowywane przez dłuższy czas.
    1. Pliki Cookies sesyjne - te pliki są przechowywane tylko przez jedną, konkretną sesję i są automatycznie kasowane po tym, jak Użytkownik zamknie swoją przeglądarkę.
    2. Pliki Cookies trwałe - te pliki będą przechowywane nawet, jeżeli Użytkownik zamknie swoją przeglądarkę, lub wyłączy swoje urządzenie i są przechowywane przez czas określony w każdym pliku Cookie. Korzystamy z tych plików, jeżeli musimy wiedzieć kim jest Użytkownik przez dłużej niż jedną sesję.

Jeśli przedstawione przez nas informacje o Cookies są niewystarczające, zawsze możesz skontaktować się z wyznaczonym przez nas punktem kontaktowym tj. Współadministratorem 1 pisząc na adres email: rodo@elderis.pl

12. WSPÓŁADMINISTROWANIE DANYMI OSOBOWYMI.

  1. Uprzejmie informujemy, że pomiędzy Współadministratorami została zawarta umowa o współadministrowanie Twoimi danymi osobowymi. Oznacza to, że każdy ze Współadministratorów przetwarza Twoje dane osobowe w wyznaczonym zakresie.
  2. Każdy ze Współadministratorów odpowiada wobec Ciebie tak za samo należyte i zgodne z prawem przetwarzanie Twoich danych osobowych.
  3. Swoje prawa związane z Twoimi danymi osobowymi możesz zrealizować poprzez zgłoszenie żądania wykonania prawa do Współadministratora 1. Aby ułatwić Ci wykonywanie praw, Współadministratorzy wyznaczyli punkt kontaktowy wskazany w pkt 2 niniejszej Polityki. Niezależnie jednak od tych ustaleń i wyznaczenia punktu kontaktowego, możesz zrealizować swoje prawa wobec każdego ze Współadministratorów (wtedy we własnym zakresie przekażemy Twoje żądanie do właściwego podmiotu).

13. JAK DBAMY O BEZPIECZEŃSTWO DANYCH UŻYTKOWNIKÓW?

Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczeństwo przetwarzanych danych osobowych. Nasz Serwis używa szyfrowanej transmisji danych (SSL) co zapewnia ochronę przekazanych przez Użytkownika danych oraz znacząco utrudnia przechwycenie ich przez nieupoważnione systemy lub osoby.

14. ZMIANA POLITYKI PRYWATNOŚCI

Stosownie do potrzeb możemy zmieniać i uzupełniać Politykę Prywatności. O wszelkich zmianach lub uzupełnieniach poinformujemy Użytkownika poprzez zamieszczenie odpowiednich informacji w naszym serwisie.

15. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Niniejsza polityka prywatności ma charakter informacyjny.
  2. W Serwisach mogą znajdować się narzędzia i wtyczki podmiotów zewnętrznych (np. Google LLC), odnośniki do stron serwisów społecznościowych (np. Facebook, YouTube), stron internetowych partnerów biznesowych Elderis Sp. z o.o., usługodawców oraz innych podmiotów współpracujących z Administratorem. Administrator zaleca, aby każdy użytkownik, po przejściu na inne strony, zapoznał się z obowiązującymi tam politykami prywatności a także informacjami w zakresie gromadzenia i przetwarzania danych osobowych.

 

Copyright © 2024 Elderis
Design: Proformat
Formularz zgłoszeniowy
Zgoda*